Eritoit toitlustajale 

Eritoitu vajavate külastajate hulk suureneb aasta aastalt. See toob omakorda kaasa uusi väljakutseid ka toitlustajale, olgu selleks siis kohvik, restoran, lasteaed, kool või hooldusasutus.

Tarbija jaoks on oluline, et ka väljaspool kodu süües oleks võimalik jälgida isiklikke eelistusi ja filosoofiaid, ükskõik kus või kuidas nad einestavad. 

Eritoidu koolitusel/nõustamisel käsitletavad teemad:

  • Eritoitu vajava kliendi probleemi olemus ning mittesobiva toidu mõju tervisele.
  • Ülevaade enamlevinud eritoitu vajavatest kliendigruppidest.
  • Külastaja probleemi käsitlemine toitlustaja seisukohast.
  • Kuidas märgata menüüs asendamist vajavat toorainet ning millised võiksid olla asendused.

Lisaks teadmistele õpib osaleja praktiliste tööde käigus ise märkama probleemkohti ning leidma nendele lahendusi. Osaleja saab kaasa kasulikud juhised, mis aitavad tööd eritoitu vajavate külalistega kergemaks muuta.

Rahulolev klient on kasulik klient! Alusta personali koolitamisega kohe!

VÕTA MEIEGA KOHE ÜHENDUST!

Vastame kirjadele hiljemalt järgmisel tööpäeval, kuid võimaluselt teeme seda ka kohe.